Pitanje:
Zašto se Selefije ne zadovoljavaju da se zovu ”Muslimanima” ili pak ”Ehl-us-Sunneh” samo zato što i Eš'ârije (Ashâ´irah) sami sebe tako nazivaju?
Odgovor:
Danas je nužno da se čovjek naziva “Selefijom”. Za vrijeme ashaba bile su poznate samo riječi “vjera” i “nevjerstvo”. Kad su se pojavile sekte poput Haridžija (Khawâridj), Mu'tezila (Mu´tazilah) i Džehmijja (Djahmiyyah), postalo je potrebno da se napravi razlika između istine i laži. U to vrijeme, oni koji su slijedili Selef su se nazivali ”Ehl-us-Sunneh wel-Džemâ´ah”.
Zatim je došao narod iz Ehl-us-Sunneh koji su napustili ispravnu metodiku. Ovdje je ponovno postalo nužno da se uzme novo ime, jer su i Eš'ârije (Ashâ´irah) i Maturidijje (Mâturîdiyyah) bili smatrani Ehl-us-Sunnetom.
Kako se onda može znati ko je u pravu a ko nije?
Onda su rekli: Ova osoba je Selefi, a ova nije.”
Abdul-Muhsin bin Nâsir el-´Ubejkân
Zašto se Selefije ne zadovoljavaju da se zovu ”Muslimanima” ili pak ”Ehl-us-Sunneh” samo zato što i Eš'ârije (Ashâ´irah) sami sebe tako nazivaju?
Odgovor:
Danas je nužno da se čovjek naziva “Selefijom”. Za vrijeme ashaba bile su poznate samo riječi “vjera” i “nevjerstvo”. Kad su se pojavile sekte poput Haridžija (Khawâridj), Mu'tezila (Mu´tazilah) i Džehmijja (Djahmiyyah), postalo je potrebno da se napravi razlika između istine i laži. U to vrijeme, oni koji su slijedili Selef su se nazivali ”Ehl-us-Sunneh wel-Džemâ´ah”.
Zatim je došao narod iz Ehl-us-Sunneh koji su napustili ispravnu metodiku. Ovdje je ponovno postalo nužno da se uzme novo ime, jer su i Eš'ârije (Ashâ´irah) i Maturidijje (Mâturîdiyyah) bili smatrani Ehl-us-Sunnetom.
Kako se onda može znati ko je u pravu a ko nije?
Onda su rekli: Ova osoba je Selefi, a ova nije.”
Abdul-Muhsin bin Nâsir el-´Ubejkân
Nema komentara:
Objavi komentar