Islamski video

''Reci: 'Ako Allaha volite, mene slijedite, i vas će Allah voljeti i grijehe vam oprostiti!' – a Allah prašta i samilostan je".(Ali Imran31)

ponedjeljak, 27. prosinca 2010.

ZOI '84 predstavio izvještaj Torabi zaradio preko 100.000 KM samo na ulaznicama

Marokanski icjelitelj Mekki Torabi boravio je u Sarajevu u periodu od 4. oktobra do 27. novembra, a na njegove seanse u dvorani Juan Antonio Samaranch svakodnevno su hrlile hiljade ljudi. Samo na ulaznicama koje su se prodavale po cijeni od 1 KM, Torabi je zaradio preko 100.000 KM.
Torabi na seanci (Foto: Arhiv/Sarajevo-x.com)
Torabi na seanci (Foto: Arhiv/Sarajevo-x.com)
Preduzeće ZOI '84 mjesec dana nakon odlaska icjelitelja, koji je tvrdio da ima nadljudske moći izlječenja, predstavilo je detaljniji finansijski izvještaj.

Kao što je javnost i slutila, Mekki Torabi nije besplatno "liječio" očajne Bosance i Hercegovce, ali i brojne građane iz susjednih zemalja.

Samo zahvaljujući ulaznicama koje su koštale 1 KM (za sve, osim za osobe u invalidskim kolicima) Torabi je zaradio 103.121,74 KM.

Novac je uplaćen na račun njegovog predstavnika Asada Sabe Ajela, Iračanina koji živi u Hrvatskoj. Sabo je prije odlaska iz Sarajeva tvrdio da su 55.000 KM dali pojedinim organizacijama, među kojima su "Oaza" i porodice šehida, i dodao je kako će novac donirati i Uruženju slijepih i Zavodu Pazarić.

Kako saznajemo, Zavodu Pazarić je donirao 3.000 KM, a Udruženju slijepih Kantona Sarajevo 5.000 KM.

Prema izvještaju ZOI-ja na račun Asada Sabe je za period od 4. oktobra do 27. novembra 2010. doznačeno 103.121,74 KM, za porez na dohodak izdvojeno je 12.488,13 KM, a ZOI '84 je za saniranje šteta u dvorani J. A. Samaranch, gdje su vršene seanse, platio 4.154 KM.

Za Porez na dodanu vrijednost je izdvojeno 70.880 KM.

Torabija su za njegovog boravka u Sarajevu posjetile stotine hiljada ljudi. Marokanac tvrdi da posjeduje nadljudske sposobnosti i da zahvaljujući energiji koju prima sa pet planeta i od bića koja podsjećaju na kornjače liječi karcinom, dijabetes i "bolesti od đavola".

I premijer Federacije BiH Mustafa Mujezinović primio je marokanskog iscjelitelja i uz prigodan poklon mu u ime građana zahvalio što je velikom broju ljudi vratio osmijeh na lice.

Maslinovo ulje liječi više od 60 bolesti

Osim što simbolizira prijateljstvo i mir, maslina liječi više od 60 bolesti. Njeni su plodovi, uz ulje i lišće, prepuni hranjivih sastojaka, vitamina i ljekovitih svojstava. Neka od njih su anti-bakterijska, protuupalna, protugljivična i anti-virusna. Maslinovo lišće je samo po sebi poznato kao sjajan lijek za brojna oboljenja, uključujući virus gripe kojeg se svi pribojavaju. Ono je dobro za borbu s gljivičnim infekcijama, prehladama i virusima, liječi kardiovaskularne probleme i snižava kolesterol. Grančice maslinovog drveta koriste se npr. za čišćenje zuba.
Maslinovo ulje se koristi kao konzervans za brojne namirnice poput umaka od rajčice i raznog povrća poput punjenih patlidžana. Ono je omiljeni dio prehrane arapskog naroda koji maslinovo ulje konzumira za doručak s humusom, jogurtom i umacima. Ne samo da je ukusno, već je i iznimno zdravo.

Maslinovo ulje povećava seksualnu želju

Maslinovo ulje ublažava bol u mišićima. Možete ga ugrijati i lagano umasirati na bolno mjesto. Ono djeluje na hemoroide, upalu pluća, kožna oboljenja, prhut, ekcem, psorijazu i gljivične infekcije uključujući lišajeve. Osim toga, maslinovo ulje povećava seksualnu želju.
Odlično je za ten jer iz njega izvlači zdravi sjaj. Kad se pomiješa sa soli, smjesa se može koristit kao lijek za bolesti desni i zuba. Ulje omogućava zaštitu od otrova, pomaže u aktiviranju probave i čini kosu sjajnom i prekrasnom. Maslinovo ulje je odlično anti-aging sredstvo koje osigurava mladolikost.
Sjajan je lijek za čir, svrbež, herpes na usni, alergijski dermatitis, ožiljke i male boginje. Neki liječnici preporučaju korištenje maslinovog ulja za liječenje epilepsije. Ono je dobar diuretik i korisna pomoć za rješavanje bubrežni kamenaca. Maslinovo ulje će izliječiti i probleme sa sinusima. Ako ga pomiješate s vodom u kojoj se namakao ječam, riješit će se i najtvrdokornijeg začepljenja stolice.

Maslinovo ulje idealno protiv upale uha

Prije nego napune tri godine gotovo 75 posto djece dobije barem jednom upalu uha. No iako je riječ o bolesti od koje prije svega obole mala djeca, bakterije i virusi ne štede ni odrasle.Infekcije koje izazivaju upalu grla, prehladu ili druge probleme s disanjem mogu uzrokovati i bol osjećaj začepljenosti ili "punoće" u uhu, oslabljen sluh, a u nekim slučajevima i curenje iz uha.
Zašto su djeca sklonija upali srednjeg uha?
Dječji organizam i imunološki sistem još se razvija pa nije spreman za borbu s infekcijama. Drugi razlog ima veze s Eustahijevom cijev smještenom u dječjem uhu. Riječ je o malom "hodniku" koji spaja gornji dio grla sa srednjim uhom. Dječja Eustahijeva cijev je kraća i ravnija nego u odraslih. To omogućava lakši ulazak mikroorganizama u srednje uho, uzrokujući infekciju. A ona može dovesti do upale srednjeg uha.
Koji mikroorganizmi uzrokuju upalu srednjeg uha?
I bakterije i virusi. Bakterije kao što su Streptococcus pneumoniae (pneumokok), Hemophilus influenzae i Moraxella izazivaju oko 85 posto slučajeva akutnih upala srednjeg uha. Virusi uzrokuju preostalih 15 posto upala
Prepoznajte simptome na vrijeme
Mala djeca s upalom srednjeg uha mogu biti razdražljiva, nemirna ili imati problema s hranjenjem ili spavanjem. Stariji se mališani mogu žaliti na bol i punoću u uhu. Groznica može biti prisutna kod djece bilo koje dobi. Ti simptomi su često povezani s infekcijom gornjih dišnih puteva kao što su curenje ili začepljenost nosa te kašalj.
Liječenje upale
Mnogi doktori  preporučuju korištenje antibiotika za ubijanje bakterije i to u toku aktivne infekcije srednjeg uha. Ako dijete osjeća bol, doktor može preporučiti i sredstva za njeno ublažavanje. Pritom je veoma važno slijediti preporuke doktora. Nažalost, brojne bakterije koje mogu uzrokovati upalu srednjeg uha su danas otporne na određene antibiotike.
(Vijesti.ba/Ordinacija.hr)

Sljedbenici novotarija-citat ibn Kajjima el - Đevzija! (Video)

Bijela kuga: Smanjiva se broj stanovnika BiH

Demografska kretanja stanovništva u BiH karakteriše gotovo podjednaka stopa nataliteta i mortaliteta, pa je posljednjih godina prirodni priraštaj bio naizmjenično pozitivan i negativan. Podaci govore da je tokom poslednje decenije broj umrlih osoba u odnosu na rođene, ipak u porastu. Tako je, 2000. godine prirodni priraštaj bio 9.081, a prošle godine bio je negativan, jer je bilo 354 više umrlih, nego novorođenih.

U 2009. godini, stopa nataliteta u BiH iznosila je 9,0 promila, stopa mortaliteta 9,1, pa je stopa prirodnog priraštaja iznosila - 0,1 promil. Kao posljedica starenja stanovništva u narednom periodu očekuje se nastavak trenda smanjenja godišnjeg broja živorođenih i porast broja umrlih osoba. Ali, BiH se po tome se ne razlikuje od drugih zemalja u regionu - za "San" kažu u Odsjeku za statistiku stanovništva i registre Agencije za statistiku BiH. Iskustva nekih zemalja pokazuju da se natalitet i fertilitet mogu povećati sistematskom demografskom politikom (prava porodilja, dječiji dodatak ), a sa poboljšanjem ekonomske situacije u zemlji smanjuje se i emigracija mladog stanovništva, što pozitivno utiče na demografsku sliku zemlje. Demograf Željka Mudrovčić, zemjenik predstavnika Populacijskog fonda UN-a za Jemen, za "San" kaže je demografski trend u BiH veoma sličan trendu zemalja zapadne Evrope, koje su išle kroz demografsku tranziciju sa veoma visokog, na niski natalitet.

RS godišnje ostane bez pune škole đaka

Direktor Republičkog pedagoškog zavoda Republike Srpske Mirko Banjac kaže da broj učenika u RS svake godine bude smanjen za gotovo jednu prosječnu školu.

"Osnovni razlog je socijalno-ekonomska kriza i mi veoma brzo idemo ka jednom vrlo teškom stanju u ovoj oblasti", rekao je Banjac, istakavši da je bitan faktor i pad nataliteta.

"Neka od rješenja su stimulisanje brakova na rađanje, a potrebno je i raditi na zaštiti djece uz još mnogo drugih mjera", rekao je Banjac za "Nezavisne novine".

U BiH se broj učenika u četvorogodišnjem periodu smanjio za skoro šest posto u osnovnom i oko 11 odsto u srednjem obrazovanju, dok se broj nastavnika povećao za 10 odsto, a troškovi obrazovnog sistema za 11 odsto, podaci su najnovijeg istraživanja obrazovnog sistema u BiH.
U Zavodu za statistiku FBiH kažu da se na početku ove školske godine broj osnovnih škola i razrednih odjeljenja nije bitno mijenjao u odnosu na proteklu školsku godinu, dok je broj učenika manji za 5,7 odsto.
(24sata.info)

Da li ste znali o džuma namazu?

Ukratko o govoru prilikom hutbe
1. Zabranjuje se govor kada se imam popne na minber, a onaj koji se poigra sa kamencicima ili nečim drugim izgubio je vrijednost džume-namaza.
2. Ko uđe u mesdžid dok imam drži hutbu nije mu dozvoljeno da naziva selam. Međutim, ukoliko neko i pored toga nazove selam, prepušteno je izboru da mu se uzvrati išaretom na selam, da mu se nikako ne uzvrati ili da mu se odgovori selam u sebi, a ne naglas.
3. Kada hatib spomene ime Allahova Poslanika, sallallahu alejhi we sellem, dozvoljeno je slušaocu da u sebi donese salavate na njega.
4. Prilikom kihanja za vrijeme hutbe dozvoljeno je klanjaču da se u sebi zahvali Allahu, dželle sanuhu.
5. Kada hatib spomene ajete koji govore o kazni i o Džehennemu, dozvoljeno je slušaocu da zatraži zaštitu od Vatre, a isto je pravilo i sa istigfarom.
6. Ukoliko hatib bude dovio prilikom prve ili druge hutbe, dozvoljeno je slušaocu da u sebi izgovara "Amin!" Ukoliko hatib počne učiti dovu nakon druge hutbe, dozvoljeno je slušaocu da izgovara "Amin", jer je hatib završio sa hutbom.
7. Dozvoljen je govor za vrijeme hutbe u slučaju spasavanja slijepca, opominjanja na postojanje zmije, škorpijona, vatre ili nečeg sličnog u mesdžidu kako bi se otklonila šteta.
harem-meke-550

Greške imama na minberima prije, u toku i poslije hutbe

- Duljenje hutbe i skraćivanje namaza (sunnet je upravo obrnuto);
- Dova imama neposredno nakon njegovog uspinjanja na minber rukama uperenim prema Kibli i njegovo okretanje leđa klanjačima kojima ne naziva selam, što je od sunneta. Ibn-Tejmijje, rahimehullah, kaže: "Dova imama nakon uspinjanja na minber nema nikakve osnove u sunnetu." ("El-Ihtijaratul-ilmijje")
- Nenazivanje selama prisutnima nakon uspinjanja na minber;
- Zapostavljanje i zanemarivanje hutbe Poslanika, sallallahu alejhi we sellem, s kojom je on običavao početi hutbu a koja počinja sa: "Innel-hamde lillahi nahmeduhu we neste’inuhu we nestagfiruhu...;
- Prebrzo završavanje s drugom hutbom;
- Ograničavanje druge hutbe na prazno iščitavanje arapskog teksta, bez ikakvih savjeta i podsticanja na bogobojaznost i praktikovanje islamskih propisa;
- Stalno završavanje hutbe riječima Uzvisenog: "Innellahe je’muru bil-’adli wel-ihsani...";
- Imamovo usporeno uspinjanje i silaženje s minbera, a neki od imama na svakoj stepenici čitaju posebne dove koje se ne prenose od Poslanika, sallallahu alejhi we sellem, i imamovo okretanje prema Kibli dignutih ruku prije uspinjanja na minber;
- Imamovo dizanje ruku pri dovi. Ibn-Tejmijje, rahimehullah, kaže: "Pokuđeno je da imam digne ruke za vrijeme hutbe dok je na minberu jer je Poslanik, sallallahu alejhi we sellem, samo micao kažiprstom desne ruke pri dovi."
- Podizanje ruku klanjača u toku imamove dove. Ibn-Abidin, rahimehullah, pravnik hanefijske škole, kaže: "...Ako to urade, onda su pogriješili." ("Hasijetu Ibni-Abidin" tom 1 str.768)
- Podizanje ruku u dovi za vrijeme imamovog sjedenja između dvije hutbe. Rešid Rida, rahimehullah, kaže: "Dizanje ruku u dovi za vrijeme imamovog sjedenja između dvije hutbe nema nikakvog oslonca u sunnetu Poslanika, sallallahu alejhi we sellem... Mora se šutjeti u toku cijele hutbe (pa i za vrijeme imamovog sjedenja između dvije hutbe). Prisutni trebaju doviti u sebi da ne smetaju drugima (za vrijeme imamovog sjedenja između dvije hutbe) i ne trebaju dizati svoje ruke. Ko uradi suprotno ne postupa po sunnetu Poslanika, sallallahu alejhi we sellem. Naprotiv, oni se svojim postupkom suprotstavljaju sunnetu jer je imam možda već ustao na drugu hutbu a oni još uvijek dove podignutih ruku. Prijeće im je da za vrijeme hutbe slušaju i razmišljaju o njenom sadržaju. Ovaj pogrešan postupak muslimana je obična prezrena novotarija." ("Fetava" Muhammed Rešid Rida, tom 1, str.58)
- Klanjanje podne-namaza nakon što su klanjali džumu-namaz, a ispravnije je da se podne-namaz ne treba klanjati nakon obavljenog džuma-namaza.
kaba-550

Odlike džumanskog dana

- Dan džume se ubraja kao najbolji dan u sedmici. Ulema se razišla po pitanju da li je on vrijedniji ili dan Arefata. Dan džume je naš sedmični Bajram.
- Na dan džume i u njegovim noćima je poželjno učiti salavate na Allahova Poslanika, jer se prenosi od Resulullaha, sallallahu ‘alêjhi we sellem, da je rekao: "Mnogo donosite salavate na mene na dan džume i u noćima džume!" (El-Bejheki)
- Naredba kupanja na taj dan je vadžib do tog stepena da je jači od naredbe vitr namaza.
- Poželjno je na dan džume upotrijebiti misvak i namirisati se, a upotreba misvaka je vrijednija od njegove upotrebe u drugim danima, kao i od mirisanja.
- Poželjno je da se na taj dan obavlja što više namaza, čini zikr i uči Kur’an sve dok se imam ne popne na minber. Izlaskom imama se zabranjuje obavljanje namaza, a početkom hutbe se zabranjuje govor.
- Dužnost je da se šuti za vrijeme hutbe, a ko progovori za vrijeme hutbe on se poigrava sa namazom i gubi vrijednost džume namaza.
- Poželjno je proučiti suru El-Kehf na dan džume, a prenosi se od Rèsulullaha, sàllallahu ‘alêjhi we sellem, da je rekao: "Ko prouči suru El-Kehf na dan džume, obaspe ga svjetlost ispod njegovih stopala pa do nebeskih svodova koja će ga obasjati na Sudnjem danu, a opraštaju mu se (manji) grijesi između dvije džume." (El-Hakim)
- Na dan džume je pozeljno obući najljepšu odjeću. Prenosi se od Ebi-Ejjuba, radijallahu ‘anhu, da je rekao: "Čuo sam Resulullaha, sàllallahu ‘alêjhi we sellem, da je rekao: "Ko se okupa na dan džume, namiriše se ukoliko bude imao mirisa, obuće najljepšu svoju odjeću, te izidje sa smirenošću sve dok ne dodje do mesdžida, a zatim klanja ako hoće, ne uznemirujući nikoga, a zatim kada se imam popne na minber bude šutio sve dok se ne klanja, biće mu oprošteni grijesi između dvije džume." (Ahmed)
- Poželjno je na dan džume namirisati mesdžid, a drugi halifa, Omer, radijallahu ‘anhu, bi kada nastupi pola dana naredjivao da se namiriše mesdžid u Medini.
- Onome ko je dužan klanjati džumu-namaz nije dozvoljeno kretati na put u doba nastupanja džume-namaza, već je dužan otići na džumu-namaz, a zatim krenuti na put.
- Onaj koji krene na džumu-namaz, za svaki korak ima nagradu godinu posta i namaza, a prenosi se od Resulullaha, sàllallahu ‘alêjhi we sellem, da je rekao: "Ko se okupa na dan džume, te porani (u mesdžid), približi se imamu i šuti, za svaki učinjeni korak ima nagradu godinu dana posta i namaza, a to je Allahu lahko." (Ahmed, Ibn-Huzejme, Et-Tirmizi, En-Nesai i Ebu-Davud)
- Na dan džume se opraštaju grijesi, u njemu je sahat u kome se primaju dove i kada rob u njemu zamoli svoga Gospodara, Allah mu prima dovu. O sahatu na dan džume je rečeno da u njemu ima pet korisnih trenutaka koje mu’min treba iskoristiti; prvi trenutak je zenit Sunca, a zadnji je imamovo sjedenje na minberu.
poslanikova-dzamija-2-550

Ko stigne u mesdžid za vrijeme hutbe, treba klanjati dva rekata tehijjetul-mesdžida

Džabir, radijellahu anhu, je rekao: "Uđe (u mesdžid) jednog petka neki čovjek, dok je Vjerovjesnik, sallallahu alejhi we sellem, držao hutbu i Poslanik ga upita: "Da li si klanjao?" "Nisam" - odgovorio je. "Onda klanjaj dva rekata!" - reče Poslanik, sallallahu alejhi we sellem." (Prenosi Buhari i Muslim) Ovaj hadis predstavlja jasan dokaz da ko zakasni na džumu-namaz i uđe u mesdžid u toku hutbe, dužan je klanjati dva rekata i pored toga što je bilo kakva aktivnost za vrijeme hutbe zabranjena i iz hadisa se isto tako vidi da imam može govoriti sa prisutnima, a oni koji sjede ne trebaju govoriti.
Iz knjige: Propisi džume namaza na temeljima Kur'ana i Sunneta
Autor: Salih Kurdi
Kompletna knjiga je dostupna za download ovdje.
www.putvjernika.com

šejh Albani o henefijskom mezhebu

Neka je slavljen Svevišnji Allah, Koji u svakom vremenu šalje učenjake da reformiraju vjeru i čuvaju je od nakaradnih tumačenja i iskrivljavanja.
Tako je Uzvišeni u prošlom stoljeću ovaj ummet počastio s velikim hadiskim stručnjakom Ebu Abdurrahmanom Nasiruddinom Muhammedom b. Nuhom Albanijem, Allah mu se smilovao i uveo ga u Džennetul-Firdevs! Šejh Albani odnosio se jako korektno prema svim učenjacima, posebno je cijenio imame četiri pravne škole. Ali to ne znači da nije, shodno dokazima, govorio suprotno onome što su kazali neki od njih ili da nije osporavao neko od njihovih mišljenja, što su uostalom činili i oni sami. To je potpuno ispravno i objektivno, pod uvjetom da se govori na osnovu Kur’ana, hadisa i konsenzusa, pazeći na etiku razilaženja s učenjacima, o čemu je šejh Albani vodio velikog računa. Na brojnim mjestima šejh Albani kao dokaz koristio je Ebu Hanifine riječi, nazivajući ga imamom i pravnikom. Kao primjer za tu konstataciju navodimo sljedeće njegove citate. U djelu El-Hadisu hudždža, str. 79, kaže: “...u tom smislu prenesene su brojne izreke istaknutih učenjaka koji su strogo zabranjivali da ih se slijepo slijedi. Jedan od njih jeste Ebu Hanife, Allah mu se smilovao. On je govorio: ’Nije dopušteno nikome da za argument uzima naša mišljenja prije nego što sazna na čemu su utemeljena.’” U predgovoru na djelo Reful-estar, str. 28, rekao je: “...tu je činjenicu potvrdio i sam imam Ebu Hanife kada je svome učeniku Ebu Jusufu zabranio da ga slijepo slijedi govoreći mu: ’O Jakube, ne zapisuj sve što čuješ od mene, ja danas kažem jedno, sutra drugo, a prekosutra treće.’” Govoreći o Džabiru b. Jezidu Džufiju, šejh Albani je konstatirao da su njegova predanja ništavna, zatim je rekao: “Ebu Hanife kaže: ’Nisam vidio većeg lažova od njega’, tj. od Džabira b. Jezida.”  Dakle, šejh Albani ne samo da Ebu Hanifu smatra velikim poznavaocem hadisa uopće već ga drži za velikog poznavaoca prenosilaca, što je, bez sumnje, disciplina koja prethodi dobrom poznavanju hadisa i drugih hadiskih nauka, otuda većina učenjaka nije bila specijalizirana u toj oblasti. Govoreći o nekim izrekama istaknutih učenjaka, šejh Albani zapisao je: “Prvi je imam Ebu Hanife Nuaman b. Sabit, Allah mu se smilovao...”  Govoreći o tome kako je imam Šafija revidirao stavove u vezi s nekim pravnim pitanjima, šejh Albani je rekao: “To se broji kao Šafijina vrlina, a motiv njegovog revidiranja stavova bila je bogobojaznost i preferiranje onog nad ovim svijetom. Isti je slučaj s imamom Ebu Hanifom. I on je revidirao stav u vezi s potiranjem po mestvama.”  Govoreći o jednom detalju vezanom za hidžab, šejh Albani je kazao: “To mišljenje zastupa većina islamskih učenjaka: Ebu Hanife, Malik, Šafija, i imam Ahmed, po jednoj verziji...“  U djelu Hukmu tarikis-salah, str. 48, ovaj isti muhaddis ističe: “...ovaj stav zauzima većina pravnika: Ebu Hanife, Malik, Šafija...”
Zar nakon ovakvih komplimenata: imam, pravnik, učenjak, bogobojazan čovjek itd., iko ima pravo kazati da je šejh Albani pogrdno govorio o ovom velikom islamskom pravniku! Zar je za Ebu Hanifu tvrdio da nije pamtio više od 20 hadisa! Velika je to potvora na šejha, i Allahu se utječemo od svih onih koji potvaraju muslimane i učenjake, a posebno imame kao što je šejh Albani, kojem svi savremeni učenjaci svjedoče da je bio imam dvadesetog stoljeća. Kada je riječ o hanefijskom mezhebu, on nije pravio razliku između mezheba, već kada je riječ o pravnom određivanju, određivao se shodno argumentima. Tako bi ponekad odabrao hanefijsko, ponekad malikijsko, ponekad šafijsko, a ponekad hanbelijsko mišljenje. Naprimjer, odbrao je Ebu Hanifino mišljenje u vezi s davanjem zekata na nakit, mada apsolutna većina pravnika drži da to nije obavezno.  Ono što iznose na šejha nije ništa do jedna u nizu potvora i laži na učenjake, Allah nas zaštitio toga, amin!

Odgovorio Mr.Safet Kuduzovic

Gaza: Vjenčalo se 100 mladih parova

Ukupno 200 stanovnika Gaza pojasa učestovalo je u masovnom vjenčanju kojeg je organizirao palestinski pokret Islamskog džihada u subotu. Na ovaj način je siromašnim mladencima pružena prilika da uštede novac za vjenčanje.
Mladoženje su ovom prilikom stajale u crnim odijelima na svečano ukrašenoj pozornici, dok su mlade bile skrivene od pogleda javnosti baš kako i treba.
Ceremonija vjenčanja okupila je hiljade posjetitelja uključivala je i molitvu, političke govore, izvedbe muškog hora kao i nastup dječijih plesnih parova, ali i vatromet i svojevrsnu lutriju za kućanske aparate.
Osim toga, svaki mladoženja dobio je 1.000 dolara od organizatora.
"Sreća i radost u Gazi signaliziraju čvrstinu palestinskog naroda na svome tlu", izjavio je član Islamskog džihada Khadr Habib.
IslamBosna.ba

Akika Jablanica 1431.-prof.Idris Bilibani i prof.Ebu Husein

Zaronite do Titanica


Ostaci slavnog Titanika, putničkog broda koji je potonuo 15. aprila 1912. godine u sjevernom Atlantiku, istraživani su u bezbroj misija, a sada svako može i sam da ih istraži pomoću interneta.

Svi zainteresovani za sudbinu Titanika mogu da odu na internet stranicu www.expeditiontitanic.com i krenu u svoje istraživanje kilometrima ispod površine mora.